Werkervaring‎ > ‎

Pierre et Vacances / Center Parcs Group

Vanaf 2007 werkt Walter Slimmens bij Center Parcs in de functie van E-Commerce projectleider. In 2007 en 2008 hield Walter Slimmens zich bezig een aantal specifieke e-commerce projecten. Daarnaast was Walter Slimmens verantwoordelijk voor de vertaling van de marketing activiteiten van marketing Nederland naar internet. Dit houdt onder andere in het verzorgen van banners en ontwikkelen van nieuwe mogelijkheden voor gebruik in de (internet) marketingmix door Center Parcs. Vanaf 2009 ligt de nadruk meer op e-commerce en het ontwikkelen van nieuw zaken (oa. applicaties) op internet voor zowel Center Parcs als Sunparks.
Na een reorganisatie in 2011 is Walter binnen productmanagement verantwoordelijk voor o.a. de Customer Journey After Booking. Hieronder valt de strategie van hoe Center Parcs communiceert met haar gasten, zodra ze een boeking hebben gemaakt. Daarnaast valt hieronder de ontwikkeling van een App (iPad-iPhone / Android), Pre-arrival, webwinkel en onsite communicatie. Daarnaast ook diverse projectenJungle LodgeMarina De Eemhof en Cool Factor.
Online Campagnes

Walter heeft onder andere gewerkt aan de volgende campagnes, met bij behorend materiaal:
Startpagina dochters

In overleg met Marketing Nederland zijn er voor de verschillende dochters van startpagina (Belgie, Frankrijk, etc).

Touristguide


Voor Sunparks is voor de versie van de website van 2008/2009 een online versie van de Tourist Guide ontwikkeld om de nieuwe positionring ook op internet op een goede manier te kunnen ondersteunen.

Gaming Platform: www.centerparcsgames

Center Parcs Games: online State of Happiness

Een van de projecten waar Walter in de slotfase bij betrokken is, is het gamingplatform www.centerparcsgames.com. Walter heeft geholpen bij de laatste loodjes om het het platform in de lucht te krijgen. Daarnaast diende het platform geintroduceerd en vermarkt te worden. Na een jaar is dit platform overgegaan in de Kidscorner.